Bestellen & Leveren

Bestellen

Een bestelling plaatsen bij Le Fanfare is eenvoudig. Mocht u hier vragen over hebben, schroom dan niet om contact met ons op te nemen.

  • Bekijk de webshop en plaats de producten die u graag wil aankopen in het winkelmandje.
  • Wanneer uw mandje gevuld is en u wilt afrekenen, dan kiest u voor ‘check out/betalen’
  • Vul uw gegevens in en controleer het afleveradres en uw e-mailadres.
  • Kies uw verzendoptie.
  • Kies uw betaaloptie en u zal worden doorgeleid naar de betaalmodule van uw keuze.
  • Zodra wij uw betaling hebben ontvangen, zullen wij zo snel mogelijk uw bestelling verzenden.

Het proces van bestellen kunnen wij samen versnellen door het aanmaken van een persoonlijke account bij Le Fanfare. Uw gegevens zullen automatisch worden ingevuld bij het afrekenen, u heeft de mogelijkheid om meerdere adressen op te slaan en uw bestelling zal nog makkelijker te volgen zijn.

Levering

Voor het verzenden van uw pakketten werken wij samen met PostNL. Als uw bestelling bij ons binnen is gekomen, zullen wij deze zo snel mogelijk voor u klaarmaken. Wanneer uw pakket compleet is, zal deze worden aangemeld bij PostNL. U zult via de mail een bericht krijgen dat uw pakket onderweg is en deze zal te volgen zijn via een persoonlijke track & trace code.

Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur binnen zijn, worden dezelfde dag nog verzonden, tenzij anders vermeld bij het product.

Op dit moment is het alleen mogelijk om een pakketje binnen Nederland en naar België te laten verzenden. Houdt u met een pakketje naar Belgieë rekening met een langere levertijd.