Tanktop - Grijs

Leuke Tanktop - Grijs van Ginger Monkeys in de kleur grijs (Grijs).
Niet op voorraad
Nog %1 beschikbaar
Artikelnummer
Gratis levering vanaf € 75,00
Gratis retourneren in de winkels
besteld voor 15:00, vandaag verzonden
Specificaties
ArtikelnummerC1025902
SoortTanktop
GeslachtJongen, Meisje, Unisex

About the brand

Ginger Monkeys is een duurzaam kledingmerk dat is ontstaan uit het idee om unisex kleding aan te bieden die gemakkelijk gemixt en gematcht kan worden op items en kleur. Eigenaresse Vera van Holstein was voor haar tweeling op zoek naar tijdloze en makkelijke te combineren outfits en kwam zo op Ginger Monkeys. Inmiddels heeft ze er nog een kleintje bij en ontwerpt ze fijne en zachte kleding voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Over Ginger Monkeys

Ginger Monkeys bestaat uit een tijdloze collectie voor kinderen vanaf de geboorte tot ongeveer vier jaar. De collectie bestaat maar uit een aantal items, maar deze kun je oneindig mixen en matchen waardoor je talloze combinaties kunt maken. Op deze manier heb je een unieke kleurrijke garderobe voor je kind en kun je handig matchen met een (tweeling-)broer of zus!

Ginger Monkeys collectie

De collectie bestaat uit mooie, zachte stoffen die gemaakt zijn van biologisch katoen. Doordat het kleuringsproces op een natuurlijke manier wordt gedaan, komt je kleine niet zomaar in aanraking met giftige stoffen. Tevens is het maakproces van de kleding milieuvriendelijk en draag je met de aankoop van Ginger Monkeys bij aan een schone en fijne leefomgeving voor je kind, jezelf en anderen om je heen.

Waarom kiezen voor Ginger Monkeys?

De kledingstukken worden geproduceerd in een Portugal in een klein familiebedrijf. Door kleding dichterbij huis te produceren zorgen we ervoor dat de impact op het milieu minimaal is. Zo zorg je niet alleen voor een blij kind in mooie, fijne en duurzame kleding, maar zorg je ook voor een blije wereld!

Ginger Monkeys online bestellen

De Ginger Monkeys collectie blijft het hele jaar hetzelfde. Door het jaar heen krijgt de collectie een update met nieuwe kleurtjes en items. Omdat de collectie zo tijdloos is, kun je ieder moment van het jaar een mooi kledingstuk vinden voor jouw kind. Shop Ginger Monkeys bij Le Fanfare en kies voor duurzame én tijdloze kleding waar jij en je kind gelukkig van worden.